Regulamin sklepu internetowego www.jasmine-lublin.pl
§ Administratorem strony jest Jasmine Magdalena Kozłowska, ul. Nałęczowska 18/168, 20-701 Lublin. Nip. 713 232 99 47, jasmine.lublin.sklep@gmail.pl
§ POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep dostępny pod adresem www.jasmine-lublin.pl, Jest prowadzony przez Jasmine Magdalen Kozłowska ul. Nałęczowska 18/168, 20-701 Lublin. Nip. 713 232 99 47, jasmine.lublin.sklep@gmail.pl
Sklep prowadzi sprzedaż produktów cyfrowych za pośrednictwem sieci internetowej. Zamóienia są przyjmowane przez sklep www.jasmine-lublin.pl
Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze sklepu internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem. Zabrania się wprowadzanie treści o charakterze bezprawnym.
Definicje użyte w regulaminie oznaczają:
- sklep internetowym zwany dalej „sklepem”, prowadzony przez Magdalena Kozłowska przyjmujący zamóienia poprzez stronę www.jasmine-lublin.pl,
- klient – osoba fizyczna posiadająca pełną, lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, ale posiadającą zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego, w szczególności dokonująca zakupów, -regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady zakupu w Sklepie.
§ USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ SKLEP
Sklep świadczy za pośrednictwem Sklepu internrtowego następujące usługi:
- umożliwianie nabywania produktów znajdujących się w ofercie sklepu
- udzielanie klientom informacji o produktach dostępnych w sklepie
- dostarczanie informacji marketingowych i handlowych drogą elektroniczną
§ WYMAGANIA TECHNICZNE
Do korzystania ze sklepu internetowego jest wymagane:
- podłączenie do sieci internetowej
- posiadanie przez użytkownika przeglądarki internetowej
- posiadanie konta pocztowego e-mail
Sklep nie gwarantuje, że łączenie oraz przeglądanie stron serwisu będzie odbywało się w niezakłócony oraz pozbawiony wad technicznych sposób.
§ ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny produktów widoczne są na stronie, podawane w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają podatek podatek vat.
- Jeśli produkt nie jest dostarczany drogą elektroniczną do ceny towaru, należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. Dostarczanie produktu drogą elektroniczną, nie jest obciążone dodatkowymi opłatami.
- Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia, jest ceną ostateczną, wiążącą klienta.
- Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się.
- Dostarczaniem zamówień w formie fizycznej, zajmuje się firma kurjerska – przewidzywany czas dostawy jest określany przez firmę kurjerską.
- Koszty dostawy zależą od wartośći zamówienia i są wskazane w trakcie procesu składania zamówienia, przed potwierdzeniem zamówienia.
- Koszt przesyłki ponosi klient.
- Proces zakupów składa się z pięciu etapów: – wybór przedmiotu, – złożenie zamówienia, – wybór płatności, – potwierdenie złożenia zamówienia, – płatność.
- Zakupu w sklepie może dokonać klient posiadający konto w sklepie, jak klient nie posiadający konta. W czasie składania zamówienia należy podać niezbędne dane do wykonania umowy i dostarczenia produktu lub przesyłki.
- Złożenie zamówienia przez klienta oznacza zawarcie umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.
- Za zamówienie produktu sklep wystawia paragon. Aby otrzymać fakturę vat, należy poprawnie wysłać dane firmy z podaniem numeru NIP.
§ PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓIENIA
Sprzedawca udostępnia sposób płatności:
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu zamówienia.
§ ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Kupujący może zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, pod warunkiem, że produkt ten nie był używany.
- W razie odstpienia od umowy, prosimy o kontakt na adres jasmine.lublin.sklep@gmail.com, tam ustalmy formę zwrotu towaru
- Gwarantujemy zwrot pieniędzy w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
- Zwracający ponosi koszt przesyłki.
§ ODSTĄPIENIE OD UMOWY- PRODUKT CYFROWY
Zgodnie z artykułem 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsięniorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o dostarczenie treści cyfrowych, któe nie są zapisane do treści materjalnych. Jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu od odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Po ściągnięciu e-booka, audiobooka, kursu on-line, konsument traci prawo do odstąpienia od umowy.
§ REKLAMACJE
- Każdy produkt kupiony w sklepie może być reklamowany.
- Aby złożyć reklamację, należy posiadać dowód zakupu i poinformować sklep, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, od dna jej zgłoszenia. Klient zostanie powiadomiony o wyniku reklamacji, za pośrednictewm poczty elektronicznej.
§ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Jasmine Magdalena Kozłowska danych osobowych, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych, jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych, uniemożliwia wykonanie umowy i realizowania zamówienia.
Adminiestratorem danych osobowych jest Jasmine Magdalena Kozłowska, ul. Nałęczowska 18/168, 20-701 Lublin.
§ POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.