• +48 602 374 834
Powrót

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego www.jasmine-lublin.pl

§ Administratorem strony jest Jasmine Magdalena Kozłowska, ul. Nałęczowska 18/168, 20-701 Lublin. Nip. 713 232 99 47, jasmine.lublin.sklep@gmail.pl

 

§ POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep dostępny pod adresem www.jasmine-lublin.pl, Jest prowadzony przez Jasmine Magdalen Kozłowska ul. Nałęczowska 18/168, 20-701 Lublin. Nip. 713 232 99 47, jasmine.lublin.sklep@gmail.pl

Sklep prowadzi sprzedaż produktów cyfrowych za pośrednictwem sieci internetowej. Zamóienia są przyjmowane przez sklep www.jasmine-lublin.pl

Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze sklepu internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem. Zabrania się wprowadzanie treści o charakterze bezprawnym.

Definicje użyte w regulaminie oznaczają:

  • sklep internetowym zwany dalej „sklepem”, prowadzony przez Magdalena Kozłowska przyjmujący zamóienia poprzez stronę www.jasmine-lublin.pl,
  • klient – osoba fizyczna posiadająca pełną, lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, ale posiadającą zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego, w szczególności dokonująca zakupów, -regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady zakupu w Sklepie.
  •  
§ USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ SKLEP

Sklep świadczy za pośrednictwem Sklepu internrtowego następujące usługi:

  • umożliwianie nabywania produktów znajdujących się w ofercie sklepu
  • udzielanie klientom informacji o produktach dostępnych w sklepie 
  • dostarczanie informacji marketingowych i handlowych drogą elektroniczną

 

§ WYMAGANIA TECHNICZNE

Do korzystania ze sklepu internetowego jest wymagane:

  • podłączenie do sieci internetowej
  • posiadanie przez użytkownika przeglądarki internetowej
  • posiadanie konta pocztowego e-mail

Sklep nie gwarantuje, że łączenie oraz przeglądanie stron serwisu będzie odbywało się w niezakłócony oraz pozbawiony wad technicznych sposób.

 

§ ZAKUPY W SKLEPIE
  • Ceny produktów widoczne są na stronie, podawane w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają podatek podatek vat.
  • Jeśli produkt nie jest dostarczany drogą elektroniczną do ceny towaru, należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. Dostarczanie produktu drogą elektroniczną, nie jest obciążone dodatkowymi opłatami.
  • Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia, jest ceną ostateczną, wiążącą klienta.
  • Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się.
  • Dostarczaniem zamówień w formie fizycznej, zajmuje się firma kurjerska – przewidzywany czas dostawy jest określany przez firmę kurjerską.
  • Koszty dostawy zależą od wartośći zamówienia i są wskazane w trakcie procesu składania zamówienia, przed potwierdzeniem zamówienia.
  • Koszt przesyłki ponosi klient.
  • Proces zakupów składa się z pięciu etapów: – wybór przedmiotu, – złożenie zamówienia, – wybór płatności, – potwierdenie złożenia zamówienia, – płatność.
  • Zakupu w sklepie może dokonać klient posiadający konto w sklepie, jak klient nie posiadający konta. W czasie składania zamówienia należy podać niezbędne dane do wykonania umowy i dostarczenia produktu lub przesyłki.
  • Złożenie zamówienia przez klienta oznacza zawarcie umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.
  • Za zamówienie produktu sklep wystawia paragon. Aby otrzymać fakturę vat, należy poprawnie wysłać dane firmy z podaniem numeru NIP.

 

§ PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓIENIA

Sprzedawca udostępnia sposób płatności:

  1. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
  2. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  3. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu zamówienia.

 

§ ODSTĄPIENIE OD UMOWY
  1. Kupujący może zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, pod warunkiem, że produkt ten nie był używany.
  2. W razie odstpienia od umowy, prosimy o kontakt na adres jasmine.lublin.sklep@gmail.com, tam ustalmy formę zwrotu towaru
  3. Gwarantujemy zwrot pieniędzy w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
  4. Zwracający ponosi koszt przesyłki.

 

§ ODSTĄPIENIE OD UMOWY- PRODUKT CYFROWY

Zgodnie z artykułem 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsięniorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o dostarczenie treści cyfrowych, któe nie są zapisane do treści materjalnych. Jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu od odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Po ściągnięciu e-booka, audiobooka, kursu on-line, konsument traci prawo do odstąpienia od umowy.

 

§ REKLAMACJE
  1. Każdy produkt kupiony w sklepie może być reklamowany.
  2. Aby złożyć reklamację, należy posiadać dowód zakupu i poinformować sklep, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, od dna jej zgłoszenia. Klient zostanie powiadomiony o wyniku reklamacji, za pośrednictewm poczty elektronicznej.

 

§ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Jasmine Magdalena Kozłowska danych osobowych, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych, jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych, uniemożliwia wykonanie umowy i realizowania zamówienia.

Adminiestratorem danych osobowych jest Jasmine Magdalena Kozłowska, ul. Nałęczowska 18/168, 20-701 Lublin.

 

§ POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
  5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

Ta strona internetowa przechowuje pliki cookie na Twoim komputerze. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności. Polityka prywatności